simone-roelof.reismee.nl

Guatemala!

Onze indruk van Guatemala: Zeer goed! Het is een erg mooi land waar veel te doen en te zien valt. We zijn hier nu bijna 2 weken. In deze weken hebben we door Guatemala gereis, dit deden we onder andere met shuttles of de lokale chickenbussen. We hadden reizen van 3 uur per dag maar ook 8 uur. De busjes rijden erg hard door de bergen.

We hebben onder andere gevaren, uitkijkpunten bezocht, Tikal (Maya ruines), paardgereden, veel markten bezocht, in de tuctuc gereden(dorpsbrommer), veel plaatsjes bekeken, lekker uit eten geweest, vies uit eten geweest maar niet heel vaak (1 keer per week) zelf gekookt (2x per week) boeken, foto en schilderijen- musea bezocht, kerkjes, 10 cent afgeboden op twee pennetjes, vijftig cent afgeboden op een dorpsbrommerritje, leuke mensen ontmoet en samen gereisd, minder leuke mensen ontmoet maar wel aardig tegen ze gedaan, naar een groot meer geweest, onze vieze voetjes laten schoonknabbelen door de wilde vissen, gezwommen, een watergrot verkend met een kaarsje, nog meer uitzichtpunten bezocht, tropische tempraturen overleeft, in gehorige hostels geslapen, vulkaan beklommen, en ook wel eens niks gedaan.

Al met al hebben wij het erg naar ons zin! Bedankt voor alle reacties. Dat stellen wij erg op prijs.

over 3 kwartier gaan we een gratis salsa les volgen en goedkoop uit eten. vroeg naar bed en morgen rijden we van Antigua naar Rio Dulce, dat is ongeveer 10 uur. Het wordt geweldig.

adios amigos